Skip to main content

Featured

KITCHEN CORNER: Kitchen Sink Set

Kitchen sink set on Amazon Kitchen Sink Set 304 Stainless Steel Nano Raindance Waterfall Sink Home Sink Vegetable Basin Single Sink Workstation Sink With Pull-Out Faucet, Pressurized Cup Washer1(31.5 * 17.7 * 7.9inch) About this item ✔【High Quality Material】This waterfall kitchen sink is newly listed. It is made of high quality SUS304 grade stainless steel with excellent hardness and durability. The kitchen sink is treated with nano-coating, which is rust-resistant, durable and long-lasting. It wipes clean and is easy to maintain. It is very easy to clean and offers long-lasting performance you can trust. ✔【360° Pull-out Faucet / Sink Waterfall Design】With the 360° pull-out faucet and its three spray modes, cleaning dishes and vegetables has never been easier. This faucet is perfect for a variety of usage scenarios in the kitchen. The innovative sink waterfall design is a game changer! It not only gives your kitchen a modern and innovative look but also makes it easier to clean veget

Drama? Lebay?

Ada seorang teman yang melabeli saya "drama queen". Sejauh ini, saya tidak mengakui atau menyangkalnya. Saya tahu, pelabelan apapun yang diberikannya kepada saya, itu semata-mata karena dia sayang saya.

Benar atau tidaknya bahwa saya drama queen, saya juga tidak tahu. Yang jelas, saya memang sering kali bereaksi lebih, cenderung lebay dan ekstrem terhadap rasa sakit (hati), terhadap segala sesuatu yang berhubungan dengan perasaan. Dalam hal ini, perasaan mendominasi akal sehat saya.

Ketika cinta mendatangi dan saya jatuh di dalamnya, saya menjadi manusia yang paling bahagia di dunia. Berdesir-desir, berdebar-debar. Seribu kupu-kupu menari-nari dalam perut saya. Saya akan lakukan apapun untuk cinta itu. Kadang saya menggenggamnya terlalu kuat, hingga dia mati dalam genggaman tangan saya.

Ketika kemudian cinta itu menguap, dan tidak ada kupu-kupu lagi yang menari dalam perut ini, maka saya akan merasa menjadi orang yang paling merana, paling sengsara di dunia ini. Seperti pesakitan yang tinggal menghitung hari atau detik untuk menjumpai keabadian. Sungguh saya tidak mau berada dalam titik ini. Titik yang melelahkan dan mematikan akal sehat.

INDONESIA BLOGGER


Comments

Popular Posts