Skip to main content

Featured

Exploring the Versatile Functionality of Car Side Awnings

Car side awning, source: Amazon.com Motorhome RV Awning                            Find  Front awning windbreak  on Amazon.com Car side awnings have become increasingly popular among outdoor enthusiasts, campers, and adventurers due to their versatility and convenience. These awnings attach to the side of a vehicle, providing shade and shelter in various outdoor settings. Let's delve into the multifunctional aspects of car side awnings and how they enhance outdoor experiences. 1. Shade and Shelter The primary function of a car side awning is to provide shade and shelter. Whether you're camping in the wilderness, picnicking at a park, or enjoying a day at the beach, these awnings offer a refuge from the sun, rain, or wind. They extend easily from the side of your vehicle, creating an instant canopy to relax under. 2. Outdoor Cooking Car side awnings can transform your vehicle into a makeshift outdoor kitchen. With the addition of accessories like side panels, mosquito nets, or e

Sabtu, 6 Mei 2006

“Selamat ulang tahun sayang…maaf yaa saya ngga ada di deket kamu..” Jam dimeja saya menunjukkan angka 2:10 dini hari ketika cellphone saya bunyi dan saya mendengar suara yang begitu familiar ditelinga saya.
Sebaris kalimat tadi cukup membuat saya berurai air mata. Air mata sedih atau bahagia, saya juga ngga tau pasti. Terharu mungkin dengan sebaris kalimat tadi. Sedih mungkin, karena sebenernya saya juga pingin sang pemilik suara ada didekat saya..yaa tidak pada jam segitu sih, bisa-bisa ditangkep hansip nanti.

Terlepas dari sesi roman picisan itu, saya bersyukur sekali telah diberi kesempatan menjadi diri saya sebagai makhluk individu dan sosial dengan segala kompleksitasnya. Saya bersyukur pernah merasakan bahagia, bersyukur pernah merasakan sakit, bersyukur pernah merasakan kecewa, bersyukur pernah berurai air mata, bersyukur pernah melampiaskan amarah saya, bersyukur pernah berbuat konyol, bersyukur untuk mempunyai impian dan harapan yang membuat saya merasa lebih hidup. Dan masih banyak lagi hal-hal yang patut saya syukuri ditengah rasa jenuh dan stagnan yang semakin memuncak ini.

Comments

Anonymous said…
kita gak dianggap euyyyy...

sedih banget gue..
naanaaa said…
selamat ulang tahun ya mei.. sorry te laat.
Ojan said…
beruntung merasakan cinta...ha ha ha...(ngakak abis mode : on)
Anonymous said…
iya jan..walopun ada sakitnya jg huehehe...
zuki said…
alhamdulillah ... hidup ini memang indah .. :)

Popular Posts